خدمات تصفیه آب در شیراز

نمایندگی خدمات تصفیه آب در شیراز

خدمات تصفیه آب در شیراز

نمایندگی خدمات تصفیه آب در شیراز

نمایندگی خدمات دستگاه تصفیه آب در شیراز-عظیمی

💛 مراحل تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب 💛

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۱۷ ق.ظ

💛 مراحل تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب 💛
برای تشریح مراحل تصفیه آب خانگی، سیستم های تصفیه که برای تهیۀ آب آشامیدنی از آبهای زیرزمینی مورد استفاده قرار می گیرند به این ترتیب اند:
1.    ذخیره سازی
2.    سختی گیری
3.    فیلتراسیون
4.    گندزدایی
5.    هوادهی

 

💛 مراحل تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب 💛


مراحل تصفیه آب در فیلتر ها به صورت زیر است؟
1)    فیلتر اول
2)    فیلتر کربن اکتیو 
3)    فیلتر کربن بلاک 
4)    فیلتر اصلی یا ممبران 
5)    فیلتر پست کربن 
6)    فیلتر مینرال یا آلکالاین 

فیلتر اول :
فیلتر اول سفید رنگ است و جنس آن از پلی پروپیلن می باشد. این فیلتر که منافذ آن پنج میکرون است ٫ وظیفه حذف شن و ماسه ٫ زنگ لوله و مواد درشت داخل آب را دارد که وارد دستگاه و قطعات نشود . عمر این فیلتر شش الی هفت ماه پس از مصرف تعویض می باشد .

فیلتر کربن اکتیو :
 رنگ پوسته فیلتر کربن اکتیو سفید است(رنگ سفید ملاکی برای تشخیص زمان تعویض نیست )به عنوان یک صافی برای مواد شیمیایی و سمی به کار می رود. نقش این فیلتر به عنوان صافی مواد شیمیایی و سمی بسیار مهم است و تعویض به موقع آن می تواند به طولانی تر شدن عمر فیلتر اصلی دستگاه (ممبران ) کمک کند . عمر این فیلتر شش ماه می باشد.

فیلتر کربن : 
فیلتر کربن به صورت یک استوانه متخلخل است و دور آن با یک طوری پوشانده شده است .این استوانه منافذی با قطر یک میکرون دارد که منافذ آن از فیلتر اول ریزتر است و مواد ریزتری را می تواند از آب حذف کند. عمر این فیلتر نیز شش ماه است .

فیلتر اصلی یا ممبران : 
 وظیفه فیلتر اصلی یا ممبران تصفیه کامل آب می باشد این فیلتر با تکنولوژی پیچیده ای که دارد میتواند تا 90 درصد مواد داخل آب را حذف نماید. منافذ این فیلتر یکصد هزارم میکرون است که تقریباً تمام مواد آب را چه خوب و چه اضافه از آب حذف می کند در ته استوانه ای که این فیلتر قرار می گیرد دو خروجی دارد که یکی برای آب تصفیه شده می باشد و دیگری برای خروج املاح و مواد گرفته شده توسط این فیلتر به فاضلاب می باشد.عمر این فیلتر بین یکسال و نیم تا دو سال می.

فیلتر پست کربن :
 وظیفه فیلتر پست کربن گرفتن طعم و بوی بد آب هست . هنگامی که آب تصفیه شده از خروجی فیلتر ممبران خارج می شود به مخزن دستگاه می رود . آب ممکن است در مخزن بو بگیرد و یا آب وارد شده به دستگاه بد بو باشد. این بو توسط این فیلتر ازبین میرود . جنس این فیلتر مانند فیلتر دوم از کربن اکتیو است و بایستی حتماً بعد از فیلتر ممبران قرار بگیرد .عمر این فیلتر یکسال می باشد .

فیلترمینرال یا آلکالاین:
فیلترمینرال یا آلکالاین مقادیری کلسیوم و منیزیم به آب اضافه می کنند. همانطور که گفته شد فیلتر ممبران تمام مواد و املاح آب را می گیرد برای جبران این کمبود این دو فیلتر مواد معدنی به آب اضافه می کنند .عمر این دو فیلتر یکسال است

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش ، تعمیرات ، سرویس دهی ، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

  • خدمات تصفیه آب خانگی در شیراز عظیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی