خدمات تصفیه آب در شیراز

نمایندگی خدمات تصفیه آب در شیراز

خدمات تصفیه آب در شیراز

نمایندگی خدمات تصفیه آب در شیراز

نمایندگی خدمات دستگاه تصفیه آب در شیراز-عظیمی

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۵
شهریور


کاربرد فیلتر تصفیه آب
فیلتر کربن
فیلترهای آب تصفیه کن کاربردهای خاص خودشان را دارند، در حقیقت هر فیلتر وظیفه‌ی خاص خودش را دارد و در داخل دستگاه تصفیه آب برای یک هدف خاص استفاده می‌شوند. 
فیلتر کربن: این فیلتر معمولا در سه نوع وجود دارد: فیلتر کربن اولیه که در مرحله دوم استفاده می‌شود، فیلتر پودری یا کربن گرانولی که در مرحله سوم و بعد از کربن اولیه استفاده می‌شود و در نهایت فیلتر کربن نهایی یا پست کربن که در مرحله‌ی پنجم استفاده می‌شود. برخی مواقع فیلتر کربن گرانولی در مرحله‌ی هشتم دستگاه‌های 8 مرحله‌ای هم استفاده می‌شود. اما وظیفه اصلی این فیلتر از بین بردن کلر و انواع آفت‌کش‌ها است. می‌دانید که کلر داخل آب بسیار مضر است و حتما باید حذف شود از این جهت فیلتر کربن این کلر را از سایر آلاینده‌ها جذب می‌کند. کاربرد دیگر این فیلتر تایوانی استاندارد کردن مزه، طعم و بوی آب است.

فیلتر رسوب: این فیلتر عمدتا از جنس پلی‌پروپیلن ساخته می‌شود. یعنی ساختاری پلیمری دارد و برای جذب انواع رسوبات موجود در آب استفاده می‌شود. آب شهری در مسیر لوله‌کشی و یا حتی داخل تصفیه آب دارای برخی رسوبات است و این رسوبات مستقیما روی عملکرد کلیه‌های انسان تاثیر می‌گذارند. در برخی از مناطق ایران مانند اهواز و آبادان هم به دلیل گرد و غبار آب شهری عمدتا دارای لجن و ذرات غبار است و این فیلتر می‌تواند جلو این ذرات را بگیرد و اجازه نمی‌دهد هیچ رسوب و ذره‌ای داخل آب بماند. 

فیلتر ممبران: این فیلتر شاید مهم‌ترین فیلتر در دستگاه‌های اسمز معکوس است. بهترین فیلتر تصفیه آب برای از بین بردن سختی آب است. آب سخت تاثیرات بسیار مخربی روی بدن انسان دارد و حتما باید سختی آن تنظیم شود. این فیلتر با غلظت سنجی می‌تواند موادی که باعث بالا رفتن سختی آب شده‌اند را شناسایی کند. فیلتر ممبران تایوانی اصل همچنین نیترات و ذرات شیمیایی موجود در آب را هم از بین می‌برد. نیترات از طریق کودهای شیمیایی وارد می‌شود و روی سیستم گوارش تاثیر بسیار بدی دارد و تنها راه از بین بردن آن هم استفاده از همین فیلتر ممبران است.

فیلتر یووی یا فرابنفش: میکروب‌ها، قارچ‌ها، انواع باکتری‌ها و همچنین ویروس‌ها داخل آب شهری وجود دارند. معمولا در برخی مناطق گرم شرایط رشد این میکروارگانیسم‌ها فراهم می‌شود و مخصوصا در تابستان وارد آب مصرفی می‌شوند و عامل بسیاری از بیماری‌ها و حساسیت‌های پوستی هم همین میکروارگانیسم‌ها هستند. اما وقتی فیلتر فرابنفش را روی دستگاه تصفیه آب نصب می‌کنید یک لامپ جیوه‌ای با استفاده از اشعه فرابنفش در مدت زمان بسیار کمی این موجودات خطرناک که با چشم مسلح هم دیده نمی‌شوند را از بین می‌برد و با خیال راحت می‌توانید از آب آشامیدنی استفاده کنید.

کاربرد فیلتر قلیایی: به این فیلتر آلکالاین هم می‌گویند و کار این فیلتر قلیایی کردن آب است. یعنی آب را از حالت اسیدی خارج می‌کند. آب اسیدی روی استخوان‌ها تاثیر دارد و عملکرد دستگاه گوارش را هم مختل می‌کند. داخل دندان هم محیط اسیدی ایجاد می‌کند و باعث تخریب دندان می‌شود. فیلتر قلیایی pH آب را بالا می‌برد. یعنی pH آن بالاتر از 7 می‌شود و یون‌های اسیدی از داخل آب حذف می‌شوند. با این کار آب قلیایی در خانه خواهید داشت که هیچ ضرری برای بدن ندارد و از همه مهم‌تر پوست شما را هم شفاف‌تر و درخشان‌تر می‌کند.
فیلتر مینرال: کاربرد این فیلتر حفظ مواد معدنی داخل آب است. بدن انسان به انواع املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیم و روی نیاز دارد. روی ماده‌ی تشکیل‌دهنده تستسترون است و کلسیم و منیزیم هم برای رشد استخوان‌ها و دندان‌ها ضروری‌اند. کار فیلتر مینرال این است که اجازه نمی‌دهد این املاح از داخل آب حذف شوند.
کاربرد فیلتر مادون قرمز: از این فیلتر برای اکسیژن‌سازی داخل آب استفاده می‌شود. آب دارای اکسیژن خون‌رسانی به بدن را بالا می‌برد و متابولیسم بدن بیشتر می‌شود. این فیلتر از طریق سرامیک و با اشعه‌ای مشابه مادون قرمز این کار را انجام می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • خدمات تصفیه آب خانگی در شیراز عظیمی