خدمات تصفیه آب در شیراز

نمایندگی خدمات تصفیه آب در شیراز

خدمات تصفیه آب در شیراز

نمایندگی خدمات تصفیه آب در شیراز

نمایندگی خدمات دستگاه تصفیه آب در شیراز-عظیمی

خدمات تصفیه آب در شیراز

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۶ ب.ظ

مراحل شستشوی ممبران دستگاه تصفیه آب

زمان شستشوی دستگاه تصفیه آب زمانی می باشد که کیفیت خروجی آب تولید شده به صورت قابل توجهی پاییین بیاید به صورتی که هم حجم تولید آب خروجی کم شود و هم tds آب تولیدی بالا برود اپراتور دستگاهتصفیه اب متوجه میشود که ممبران دستگاه نیاز به احیا دارد. برای شستشوی ممبران ابتدا باید دستگاه راخاموش کرد بعد به وسیله پمپ cip دستگاه شروع به اینکار کرد.مراحل شستشوی ممبران دستگاه تصفیه آب به این گونه است که ابتدا دمای آب را تا حدود 35درجه بالا میبرند و به اصطلاح آب را گرم میکنند. سپس طبق دستورالعمل شرکتهای سازنده اقدام به افزودن اسید می نماییم به گونه ای که آب اسیدی شوددر حدود 3 سپس به وسیله پمپ cip اقدام به سیرکوله نمودن آب می نمایم به گونه ای که آب تغییر رنگ بدهد سپس بعد از شستشوی به وسیله آب نرم اقدام طبق مرحله اول اقدام به اماده سازی مواد مرحله دوم که همان قلیا می باشد. می نمایم و طبق مرحله اول آب می بایست تغییر رنگ بدهد. بعد از این مراحل آب تولیدی دستگاه تصفیه آب باید کاملا هم در میزان تولید و هم در پایین آمدن مقدار tds تفاوت داشته باشد.


تجهیزات دستگاه تصفیه آب 

1- یکی از از اصلی ترین اجزاء در ساخت دستگاه های تصفیه آب غشا ها این روزها برای نمک زدایی ازآب های لب شور و آب های دریا از دو نوع غشاء به صورت حلزونی و الیافی استفاده میشود. و دونوع غشائ دیگر هموجود دارد که ممبران لوله ای و صفحه ای که کاربرد کمتری به نصبت دوتا ممبران اولی دارند در تجهیزات تصفیهآب مورد استفاده قرار میگیرند. ماده اصلی تشکیل دهنده این غشاء ها مواد سلولزی (غشاء استات سلولز) یا اصولا غیرسلولزی مانند(غشاء کامپوزیت) می باشد. این نوع غشاء ها که به صورت استات سلولزی از دو لایهدو شکل مختلف یک پلیمر و به صورت متقارن تشکیل داده اند .


آدرس:شعبه 1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی  نبش کوچه طبقه2واحد 4


شعبه 2- بلوار صنایع بعد از شهرک آرین به سمت گلستان روبروی شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه28/1


  • خدمات تصفیه آب خانگی در شیراز عظیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی